poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Jarmark w Doolin



Uff już po. Impreza nie udała się. Było bardzo mało kupujących. Jarmark będzie cotygodniowy od bodajże 6-tego maja i niby w sezonie ruch będzie. Przynajmniej pierwsze koty za płoty, następny raz już mi nie straszny.


Aw its over. The craft fair didnt really work out for me (and for few others). Very little people turned out. Fair will be weekly event starting from 6th of may and it supposed to pick up. Will see. At least the first time is over, I wont be so terrified next time.

 To chyba moje ulubione stoisko. Malowane szkło Denise Hogan. Pięknie zaprezentowane. Tak się napatrzyłam, że aż mi się zachciało wrócić do malowania.

One of my favourites. Painted glassware by Denise Hogan. Lovely displayed.

A jak już jesteśmy przy prezentacji. Stoisko Kim Wood. Drewno to pocięte bele (takie jak w dachach kładą) i kawałki szkła. Proste a jakie efektowne. Pin It

5 komentarzy:

  1. Chętnie wziełabym udział...ale niestety trochę za daleko dla mnie :(
    Ślicznie twoje rękoczyny wyglądają na lawendowym obrusie :)
    a najbardziej przykuwają moją uwagę MIŚKI oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, zgadzam się z przedmówczynią. Misie się zdecydowanie wyróżniają kolorami. Mój wzrok przykuła także ta lala w skórze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miałas stoisko i naszyłaś się tak dużo, widac że włożyłas sporo pracy :) misie i lale kolorowe i fajne :)
    szkoda, ze klienci nie dopisali ale to ostatnio przypadłosc chyba większosci craft fairs w uk - ludzie głownie oglądają i trzeba naprawde "wypruć z siebie przysłowiowe flaki" aby coś sprzedać. też tak miałam 2 x
    kochana, muszę Cię jednak zmartwić - sprzedawanie szytych lalek tild jest zabronione oficjalnie na stronie internetowej włascicielki, ja bym się nieodwazyła sprzedawać bo ten "brand" jest juz zbyt znany na świecie
    dlatego tez nie rozumiem tego, ze lalki szyte z szablonow tildy sa wystawiane w galeriach artystycznych. świat teraz zwariował na punkcie praw autorskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa zapomniałam dodac, że stoisko ze szkłem tez mi sie niezmiernie podobało,takie fajne delikatne wzorki i fajne ksztatły szkła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny efekt uzyskala Denise w szkle po prawej. wlozyla tam przezroczysta folie (celofan chyba) i nalala wody a potem podswietlila
      moim zdaniem super to wyszlo

      to az dziwne ze az tyle tild jest na etsy i jeszce nikt z tym nic nie zrobil

      Usuń