sobota, 18 czerwca 2011

książkowe zakupy i nowa robótka



Widziałam kilka przepięknych prac wykonanych haftem wstążeczkowym
Zaglądnijcie TU Ljana robi istne cudeńka.
Postanowiłam zaopatrzyć się w pomoce naukowe. Książki znalazłam na www.play.com  są tam książki (i nie tylko) nowe i używane.

Poniżej moja aktualna robótka. Co prawda Wielklanoc daaawno za nami, ale robię to teraz, żeby oszczędzić sobie stresu. To prezent dla teściowej- my nakładamy na koszyk ze święconką okrągłą serwetke, moja prawosławna część nabytej rodzinki zakrywa koszyk wyszywanką. Teściowa miała swoją przywiezioną z Ukrainy, ale serwetce się przydarzył wypadek i nie dało się jej doprać. Będzie mieć mama niespodziankę.



Pisanki planuję wyszyć haftem wstążeczkowym. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Pin It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz